Case: GripGrab

”Shopify, Klaviyo og Gorgias er en indlysende treenighed, som giver os en enorm tryghed. Der sidder nogen dér, som udelukkende fokuserer på at skabe succes for sådan nogle som os.”

– Christian Lydeking Hermansen, Head of E-commerce, GripGrab.

This section doesn’t currently include any content. Add content to this section using the sidebar.

Hvem er

GripGrab

GripGrab udvikler og producerer cykeludstyr under mantraet ’Enriching life through cycling’. Virksomheden ejes og drives af brødrene Martin og Kristian Krøyer, som begge er bidt af en gal cykel. Med indsigt og erfaring har de gennem snart 23 år optimeret cykelhandsken til perfektion, og i dag byder det brede sortiment på alt, hvad en seriøs cyklist har brug for. Produkterne sælges primært i Nordeuropa, men også Tyskland, Benelux, UK og US er gode markeder.

GripGrab.com

Forrest i feltet med fremtidssikret template

GribGrab havde brug for en fremtidssikret løsning – både med hensyn til sikkerhed, integrationer og opdateringsprocedurer, men også i forhold til design. Det skulle være muligt at tilføje elementer, så udtrykket konstant fremstår dynamisk, moderne og i tråd med virksomhedens identitet. Shopify er et kæmpestort landskab, når det kommer til templates og apps. Derfor er det vigtigt, at man bliver guidet til det rigtige valg. Vi introducerede GribGrab for en række velfungerende bud, som understøttes og supporteres af udviklerne bag.

Overgangen til 2.0 blev et farvel til knopskydninger og tidstungt opdateringsarbejde. Den nye shop har en stabil back-end; den kan mere, men er simplere sat op. Faktisk er listen med apps halveret!

Tilpasset template, som matcher brand identity

Overgangen til Shopify 2.0 bød på et stort implementeringsarbejde. Der skulle både flyttes eksisterende content og skabes nyt. Ud over den tekniske opsætning af Shopify blev også analyseværktøjer, lagerstyring, købshistorik, Klaviyo og Gorgias integreret. GribGrab kan selv oprette nyt indhold og lave nye templates ud fra de givne rammer, og vi kommer kun på banen, når der skal ske noget ekstraordinært. GribGrab har bl.a. fået:

  • Implementering i Shopify 2.0 med fleksibelt template
  • Ekspertopsætning af Klaviyo og Gorgias
  • Specialudviklede funktioner som ’Glove finder’ og ’Get the kit’

”D.TAILS er inde i tingene, og vi har fuld tillid til både dem og det bagland, de repræsenterer. Shopify er fremtiden, og med D.TAILS på hånden er det ikke muligt at forestille sig noget, som ikke kan skabes i virkeligheden.”

– Christian LydekingHermansen, Head of E-commerce, GribGrab.