God, bedre, Gorgias.
At slå to fluer med et smæk har aldrig været lettere
Alt kundeservice et sted

Dine kunder vil i kontakt med dig - det er jo godt! Men når de tager kontakt via 2, 3, eller måske endda 10 forskellige platforme, kan det være svært at holde overblikket. 

Det problem skyder Gorgias hul igennem ved at samle alt din kundeservice et sted - lige meget om kunden skriver via e-mail, sociale medier eller chatten på din hjemmeside. Det gør det nemt at svare hurtigt - og personligt, til alle dine kunder.

Gorgias og Shopify - bedste venner

Gorgias integreres nemt med din Shopify butik, så din kundeservice altid har de relevante kundeinformationer lige ved hånden. 

Refunder ordre, send rabatkoder og meget mere lige fra dit Gorgias dashboard. At håndtere forespørgsler kan ikke blive nemmere.

Den usynlige kollega

De fleste af os har brug for ekstra hjælp engang imellem - dog er det både dyrt og krævende at hyre nye medarbejdere. 

Men hvad hvis din kundeservice alligevel kunne få lidt ekstra hjælp?

Med Gorgias AI er det nemt at automatisere de mest almindelige kundeservice oplevelser, så dine medarbejdere kan fokusere på de mere komplekse opgaver. Lad Gorgias AI være din kundeservices nye usynlige kollega og få en effektivitet der er helt i top. 

Med lettede medarbejdere, kommer gode arbejdsoplevelser, en bedre kundeservice fremover, og ultimativt glade kunder. Det kan man jo ikke sige nej til!

Lille, stor, og alt derimellem 

Her er alle inviteret

Gorgias forskellige planer gør, at alle virksomheder kan være med. Lige meget om du er en lille fisk med store ambitioner, eller den store fisk i dammen. Gorgias skal nok imødekomme dine behov, og hjælpe dig med dit vokseværk. 

For som alle ved, er et skalerbart system et fremsikret system.

Magien i data 

Med Gorgias dataanalyse er det legende let at identificere de vigtige mønstre og tendenser i dine kundehenvendelser. 

Er der mange spørgsmål til det samme produkt? Eller mange klager på en specifik dag? Måske er der en marketingskampagne, der er gået over hovedet på nogle af dine kunder...

Med den viden kan du nemt adressere kundernes bekymringer.

Det er noget der kan skabe gode kundeoplevelser.

Gorgias, skab en smooth kundeservice - og få stressfrie medarbejdere.

Lang historie kort…

Så er Gorgias den bedste tilføjelse til din kundeservice, fordi din tid brugt per henvendelse bliver mindre, imens overblikket bliver større.

Og når du har overblik - både over de store tendenser via dataanalysen og de enkelte henvendelser, så har du det vigtigste værktøj til at sætte kundeoplevelsen i højsædet, med kundeloyalitet som et sikkert biprodukt.