BookKeeper _

Simpel og nem bogføring

BookKeeper er en app der hjælper dig med at bogføre det daglige salg. I stedet for den klassiske regnskabsapp der synkroniserer kunder, ordrer og produkter, har BookKeeper holdt det simpelt, og sender kun dagens akkumulerede salgstal i form af en kassekladde til regnskabssystemet.

Princippet er, at der oprettes en kassekladde for dagens salg - både for online og butikssalg - på samme måde som når man gør kassen op. Det er en ny måde at bogføre dagens salg på, og tidsmæssigt er det en stor besparelse for din bogholder, og dermed en økonomisk besparelse for dig. 

Integrationer

BookKeeper integrerer med 3 regnskabssystemer:

  1. Billys
  2. Dinero
  3. e-conomic

Det er ikke alle features der understøttes af alle regnskabssystemerne. Forneden er angivet i detaljer hvilke features der er understøttet af det enkelte regnskabssystem:

  Billy Dinero e-conomic
Kassekladder grupperes under navn X X
Kassekladdegruppe oprettes automatisk X X
Automatisk overførsel af kassekladder X X X
Automatisk godkendelse af kassekladder X X
Kassekladde overføres i anden valuta end DKK** X X

 

** For shops der har anden valuta end DKK som bruger Dinero, konverteres efter dagens valutakurs før kassekladden sendes til Dinero

Hvis du synes der mangler et regnskabssystem på listen, kan du tage fat i os på bookkeeper@dtails.dk.

 Features

BookKeeper tilbyder følgende features:

  1. Generering af kassekladder for en given tidsperiode
  2. Eksport af kassekladder i CSV format
  3. Daglig automatisk synkronisering til regnskabssystem (hvis ønsket)
  4. Daglig automatisk godkendelse af regnskabssystem (hvis ønsket og hvis det er understøttet af regnskabssystemet)
  5. Forslag til konfiguration af kassekladde skræddersyet efter shop
  6. Mulighed for mere detaljeret konfiguration af kassekladde
  7. Notifikation på mail og i app'en hvis:
    1. kassekladde mod forventning ikke stemmer
    2. en ny gateway er taget i brug
    3. din kassekladde konfiguration er invalid
    4. der opstår fejl i synkroniseringen til regnskabssystemet
  8. En oversigt over hvornår kassekladder er genereret

Hvis du synes der mangler features på listen, kan du tage fat i os på bookkeeper@dtails.dk.

Hvordan kommer jeg igang?

For at komme igang, skal du bare installere app'en.

Når app'en er installeret, skal du godkende abonnementet (denne bestemmes udfra din Shopify abonnement), og herefter igangsættes en synkronisering af ordrer for de sidste 3 måneder.

Når synkroniseringen er færdig, skal du konfigurere BookKeeper. Dette kræver at du og/eller din bogholder har taget stilling til hvilken konto hhv. online og butikssalg skal på, for de forskellige gateways.

Når du har angivet dette, foreslår BookKeeper hvordan du kan sætte din kassekladde op, og herefter skal du ikke foretage dig mere, hvis du har tilvalgt daglig automatisk synkronisering til dit regnskabssystem - nemt ikke?

 Du kan desuden se en konfigurationsguide https://dtails.dk/pages/bookkeeper-konfigurationsguide

Hvis du har spørgsmål kan du se vores FAQ side, eller tage fat i os på bookkeeper@dtails.dk.