Account Manager (Shopify/eCommerce Solutions)
Brænder du for Shopify, eCommerce og at udvikle løsninger, der skaber reel forretningsværdi? Vil du være en del af et ambitiøst team, hvor vi bygger digitale oplevelser med både kvalitet og tempo? Så er du måske vores nye kollega!
# Hvem er DTAILS?
Vi udvikler innovative, markedsledende Shopify-løsninger for ambitiøse brands, der vil fremad og realisere deres fulde digitale potentiale. Hos os bliver du omringet af nogle af branchens dygtigste - og rareste - udviklere, projektledere og eCommerce specialister. Sammen skaber vi løsninger, der løfter digitale forretninger og skaber målbare resultater.
Vi tror på, at engagerede mennesker og et stærkt samarbejde er fundamentet for success. Derfor leder vi nu efter en Account Manager, der trives i tæt dialog med kunder, elsker at nørde Shopify og som brænder for at arbejde med ambitiøse eCommerce brands.
# Om stillingen:
Som Account Manager hos DTAILS bliver du den primære kontaktperson for en række af de brands, vi samarbejder med. Din vigtigste opgave er at forstå deres forretning, afdække behov, finde løsninger på udfordringer - og sikre, at de får maksimal værdi ud af Shopify.
Med dit overblik, din nysgerrighed og forståelse for både teknik og eCommerce er du med til at styrke kundernes digitale forretning og realisere deres fulde potentiale med platformen.
# Rollen indeholder at:
- Håndtere kundehenvendelser og sikre et godt samarbejde.
- Forstå kundens forretning og spotte nye muligheder, f.eks. gennem nye funktioner, kampagner og apps i Shopify.
- Finde løsninger på konkrete udfordringer og forretningsbehov.
- Koordinere projekter fra start til slut, i tæt samarbejde med vores udviklere og specialister.
- Tage ansvar for egne opgaver og uddelegere, når det giver mening.
- Sikre tydelig kommunikation og holde styr på deadlines, scope og forventninger.
# Vi leder efter dig, der:
- Har 1-3 års erfaring med Shopify og er opdateret på de nyeste funktioner, datamodeller og teknikker.
- Er nysgerrig, proaktiv og har en masse gå-på-mod.
- Har et skarpt øje for struktur og fremdrift - også når der er mange bolde i luften.
- Trives i dialogen med kunder og kan omsætte behov til konkrete løsninger.
- Har forståelse og interesse for eCommerce
- Ser muligheder, hvor andre ser udfordringer og bliver motiveret af at forretningsudvikle gennem nye Shopify funktioner.
- Tænker analytisk og formår at koble forretningsbehov med tekniske muligheder.
# Hos os får du frihed, indflydelse og ansvar - og derudover tilbyder vi:
- Et fagligt stærkt og uformelt team.
- Fleksible arbejdsrammer.
- Mulighed for at udvikle sig fagligt og få mere ansvar i takt med, at du vokser i rollen.
- God frokost, glade kolleger og et miljø, hvor det er rart at gå på arbejde.
- En flad struktur, hvor der ikke er langt fra tanke til eksekvering.
- Et godt kontormiljø på Nørrebro med hyggelige lokaler og godt udstyr.
- Massageordning - så vi passer på kroppen, mens vi bruger hovedet.
# Hvordan er det at arbejde hos DTAILS?
Hos DTAILS er vi ambitiøse, men samtidig uformelle, nede på jorden og rare at være sammen med. Vi er en dynamisk scale-up, hvor dagene sjældent er ens, men hvor der altid er plads til sparring og fordybelse.
Vi elsker det, vi laver, men vi ved også, at livet uden for arbejdet betyder noget. Derfor har vi en fleksibel kultur med plads til både fokus og frihed, så hver enkelt kan levere sit bedste og stadig have balance i hverdagen.
De fleste af os mødes dagligt på vores lyse kontor midt på Nørrebro - andre arbejder remote. Uanset hvor vi sidder, er samarbejde, kvalitet og ordentlighed i centrum.
# Lyder det som noget for dig?
Send os dit CV og et par linjer om, hvorfor du gerne vil være en del af holdet hos DTAILS. Vi afholder samtaler løbende, og ansætter når vi har fundet det rette match - så vent ikke alt for længe. Vi glæder os til at høre fra dig!
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Head of eCommerce Business Development, Joachim Fleischer, på mail joachim@dtails.dk.