Luksusbaby har over 20 kommunikationskanaler deres kunder kan kontakte dem igennem. Fra e-mails til chatten på deres hjemmeside, og deres mange SoMe platforme, der også er separeret på lande/sprog. Det kan skabe en masse ineffektivitet og spildtid, når det samme team skal hoppe fra faneblad til faneblad, og login til login.
Ved at samle alt deres kommunikation på en platform, oplevede Luksusbaby en forbedring af arbejdsprocesser, som ultimativt reducerede deres svartider med 66%. Men det var ikke kun svartiderne, der blev markant forbedret. Via Gorgias automatiserings-værktøjer, fik Luksusbaby opbygget de rigtige flows for lige netop deres virksomhed. Dette øgede deres automatisering med 45%.
I skrivende stund bliver mange af deres forhenværende manuelle opgaver lavet ‘af maskinen', hvilket har skabt mere tid til værdifulde kundesamtaler. Så hvilket dele af deres kundeservice har Luksusbaby automatiseret?
En stor del af den øgede automatisering kommer blandt andet fra nøgleords-baseret tildeling af henvendelser, så kunder altid kommer til den rigtige person først - og Luksusbaby spare tid på at videresende henvendelser rundt i virksomheden.
Derudover, har Luksusbaby med automatiserede svar på de mest normale henvendelser, samt skabelon baserede svar, kunne spare tid på alt den repetitive kundeservice kommunikation.
Selvom de gentagne henvendelser om blandt andet forsendelse og ordrestatus, var nemme at besvare, slugte deres rene mængde store dele af kundeservice ressourcerne, hvilket efterlod supportteamet mindre tid til komplekse forespørgsler
Ved at bruge Gorgias værktøjer sikrer Luksusbaby hurtige, effektive og ensartede svar - samtidig med at den daglige arbejdsbyrde og håndteringstid bliver skåret ned. Med andre ord, har Luksusbaby opnået ekstremt skalerbare interne processer, der fremover kan være en støtte i deres vækstrejse i stedet for en risikofaktor.