CASE: Luksusbaby
Kundeservice optimering: Sådan opnåede Luksusbaby 66% hurtigere svartider med Gorgias
CASE: Luksusbaby
Kundeservice optimering: Sådan opnåede Luksusbaby 66% hurtigere svartider med Gorgias
''Vi har aldrig haft så gode resultater før. Vores svartider er faldet med 66%, vores henvendelser er blevet automatiseret med 45%, og vores kundetilfredshed er steget med 30%. Alt takket være Gorgias og D.TAILS.''
– Tanja Munch, Customer Service Manager, Luksusbaby
Med en centraliseret kundesupport og øget automatisering har Luksusbaby fået plads til at vokse
Automatisk filtrering af henvendelser
Hurtigere og prioriterede svar
''Vi har sat filtre op, så Facebook- og Instagram-kommentarer, der har brug for et svar, bliver sendt videre til en kundeservicemedarbejder, mens alle de andre henvendelser lukkes automatisk. Det er en meget stor lettelse for os. Selv under en live session, hvor vi får 3.000 kommentarer på en time, filtrerer og lukker Gorgias dem så hurtigt, at vi stadig kan fortsætte med at håndtere spørgsmål fra andre kunder.''
– Tanja Munch, Customer Service Manager, Luksusbaby
Se også dem her