Filterhuset har fået 3 selvstændige shops med hver deres Klaviyo konto, én for hvert marked: Danmark, Sverige og Norge. Den løsning er valgt, så vi kan håndtere forskellige juridiske enheder, lokale betalingsmetoder og undgå unødvendige vekselgebyrer i Shopify.
Alle produkter fødes i Business Central, men størstedelen af produkt berigelsen sker i Shopify. Med over 300 kollektioner er god datastruktur nøglen til at få alt til at lande præcis, hvor det hører hjemme. Fra Master-shoppen synkroniseres til de 2 ekspansion shops, så teamet hos Filterhuset kan fokusere på det de gør bedst i stedet for gentagelse arbejde. Selve synkroniseringen klares med en DTAILS specialudviklet app. Oversættelse foregår i Shopify’s egen Translate & Adapt app.
Den dag Shopify Markets er moden nok til at håndtere Filterhusets behov, kan vi lynhurtigt samle alt i én shop med 3 sproglag.Al kundeservice håndteres i Gorgias uanset hvilken shop eller kanal henvendelsen kommer fra. Det gør hverdagen langt mere effektiv.