Spillet stærkere med Shopify Plus
Spillet stærkere med Shopify Plus
Entice customers to sign up for your mailing list with discounts or exclusive offers. Include an image for extra impact.
Spillet stærkere med Shopify Plus
– Mikkel Cort, Head of E‑Commerce, The Army Painter
Slaget kæmpes døgnet rundt, og nye håndmalede krigere træder konstant frem på alverdens brætspil. Der skal købes maling, masser af maling – og det skal være nemt, også for dem, der sælger malingen! Ved danske The Army Painter, som er verdens største uafhængige Warhammer malerbrand. Virksomheden havde en Magento-løsning, som var outdated – der var behov for at forbedre købsoplevelsen og få mere kontrol inhouse. Blikket faldt på Shopify, og da en håndfuld mulige leverandører var fundet, blev det os, der nedkæmpede konkurrenterne i slaget om at vinde opgaven.
Hvem er
The Army Painter
The Army Painter sælger forskellige typer maling til brætspilsfigurer. Der er tale om en nichevirksomhed i ordets bogstaveligste forstand, men nichen er et globalt fænomen. Kunderne er meget entusiastiske, og kravene til maling, pensler og andet udstyr er tårnhøje. The Army Painter har både en afdeling i Danmark, som varetager hele det europæiske marked, og i USA: To separate enheder, som fremstår under én paraply. Det forudsætter en kompleks opsætning.
Den gamle Magento-løsning var både ufleksibel og omkostningstung, og der var behov for et mere dynamisk system. Med Shopify kan e-commerce-afdelingen nu selv lave opdateringer velvidende, at alt content synker mellem den europæiske og den amerikanske side.
Ud fra kravspecifikationerne fandt vi et standard Shopify-theme, som indfriede de grundlæggende behov. The Army Painter har holdt sig næsten 100 procent til dette theme. Løsningen har ført til en langt bedre oplevelse for kunderne, en langt bedre administrativ oplevelse for medarbejderne, og for første gang har The Army Painter fået indblik i kundeadfærden gennem langt bedre rapportering. The Army Painter har blandt andet fået:
Når markedet er globalt, og der både findes en europæisk og en amerikansk webshop, så er det vigtigt at kunne dirigere kunderne derhen, hvor deres ordre skal lægges. Med vores opsætning bliver de besøgendes placering tracket, så den enkelte lander på den rigtige blog eller det rigtige produkt afhængigt af, hvor vedkommende befinder sig.
Vi er fortsat en del af spillet og hjælper via en D.TAILS Care-aftale løbende med konvertering og support.
”D.TAILS lavede en fantastisk projektplan, som de overholdt til punkt og prikke. Derudover hjalp de os, så vi kunne levere dét, vi skulle, til rette tid. De knoklede dag og nat, weekender og selv i juleferien, for at vi kunne få en succesfuld lancering. Jeg løber tør for superlativer.”