"Shopify, Klaviyo og Gorgias er en indlysende treenighed, som giver os en enorm tryghed. Der sidder nogen dér, som udelukkede fokuserer på at skabe succes for sådan nogle som os."
– Christian Lydeking Hermansen, Head of E-commerce, GripGrab
For GripGrab var Shopify ikke noget nyt fænomen. Den danske virksomhed, som har specialiseret sig i udstyr til cykelentusiaster, havde tidligere opereret på en basisløsning. Men da Corona-pandemien for alvor gav en hånd i ryggen og fik salgstallene op i bjergetaperne, opstod behovet for en opdatering af brandet. Der skulle skabes ny visuel identitet og ny brandfortælling, og dermed skulle websitet også have en overhaling. At sætte sig i sadlen på 2.0-versionen lå lige for og åbnede for helt nye funktioner, nye designmuligheder og tidsbesparende processer.
Forrest i feltet med fremtidssikret template
Det er ikke salgsgas, når GripGrab siger, at de vil forbedre livskvaliteten gennem cykling. De vil være ’the guiding brand’ og går langt for kunderne, også når det kommer til selve købsoplevelsen. Vi har udviklet featuren ’Glove finder’, som med spørgsmål og prosa guider kunderne på en personaliseret måde, så de ender med at træffe det helt rigtige valg. Filtreringen sker ud fra samme princip som normalt, men kunden føler sig set på en mere direkte måde.
GripGrab sender også glødende entusiaster på episke cykelrejser, og deres reportagelignende ’rider stories’ fungerer som købsinspiration. Vi har udviklet en ’Get the kit’-feature til billedsiden.
”D.TAILS er inde i tingene, og vi har fuld tillid til både dem og det bagland, de repræsenterer. Shopify er fremtiden, og med D.TAILS på hånden er det ikke muligt at forestille sig noget, som ikke kan skabes i virkeligheden.”
– Christian LydekingHermansen, Head of E-commerce, GripGrab.